INAUGURACIÓ

Atenció! només resten 5 dies… aquest divendres (10.11.2017) INAUGURACIÓ al carrer Biscaia 338. Us hi esperem

BISCAIA 338 BARCELONA

Estimats clients, Ja és una realitat, VERDI té un nou punt de venda situat al carrer BISCAIA 338 de BARCELONA. D’aquesta manera, oferint el servei que ens caracteritza, ampliem la zona d’actuació per arribar més lluny i per tal que estigueu satisfets amb nosaltres. La festa de inauguració serà properament i no dubteu que estareu convidats i […]

NOU PUNT DE VENDA ?

Disculpeu la demora en escriure però ja tornem a estar actius a les xarxes. I per tornar en positiu… Què us semblaria obrir un nou punt de venda? La foto és de New York però potser no tan lluny, oi? El ben segur és que treballem sempre per donar-vos millor servei. Gràcies

UNEX CANAL 31

Bon dia! Avui us avancem una NOVETAT del nostre proveïdor UNEX. Es tracta d’una nova CANAL molt interessant que estem segurs que us serà de gran utilitat. Podeu passar a veure-la per la nostra botiga a partir del pròxim divendres

SIMON 100

Properament tindrem a la vostra disposició la sèrie SIMON 100, una nova imatge amb prestacions que no s’havien vist fins ara

Ja tenim WhatsApp

Possem a disposició dels nostres clients el número de WhatsApp 655.977.718 per millorar el servei. Gràcies,

APP

Ja tenim la nostra APP disponible tant per IOS com per ANDROID. Aquí tens els enllaços per poder descarregar i el seu codi QR. ANDROID: https://goo.gl/il1s18 IOS: https://goo.gl/iJ8Afh