DIVENDRES 14 DE JUNY, BISCAIA TANCAT

ATENCIO! Degut a unes incidències informàtiques, demà, divendres 14 de juny, la nostra botiga del carrer BISCAIA romandrà TANCADA Disculpeu les molèsties ocasionades Gràcies,

DILLUNS 30 D’ABRIL, OBRIM

NOTA IMPORTANT: Aquest dilluns NO tanquem cap de les nostres botigues. Ens trobaràs, tant al carrer Verdi 115 com a Biscaia 338, en el nostre horari habitual, de 08.00 a 13.30 i de 15.00 a 19.00. … Gràcies,

BISCAIA 338 BARCELONA

Estimats clients, Ja és una realitat, VERDI té un nou punt de venda situat al carrer BISCAIA 338 de BARCELONA. D’aquesta manera, oferint el servei que ens caracteritza, ampliem la zona d’actuació per arribar més lluny i per tal que estigueu satisfets amb nosaltres. La festa de inauguració serà properament i no dubteu que estareu convidats i […]

Ja tenim WhatsApp

Possem a disposició dels nostres clients el número de WhatsApp 655.977.718 per millorar el servei. Gràcies,

APP

Ja tenim la nostra APP disponible tant per IOS com per ANDROID. Aquí tens els enllaços per poder descarregar i el seu codi QR. ANDROID: https://goo.gl/il1s18 IOS: https://goo.gl/iJ8Afh